سلامی دوباره بعد یه مدت نسبتا طولانی !
 
درباره وبلاگ


سلام من فاطمه هستم!منم ناتاشا هستم! از این که به دیدن وبلاگ دوتا از طرفدارای کامران و هومنِ باحال و دوست داشتنی اومدین،واقعا خوشحالیم! ما رو از خوندن نظرات سازنده ی خودتون،بهره مند کنید! اگر دوست دارین زمان به روز شدن وبلاگ و جدیدترین اخبار از دنیای کامران هومنی رو بهتون خبر بدیم،لطفا عضو وبلاگ و هم چنین خبرنامه بشین! ممنونیم! با آرزوی سلامتی،موفقیت و شادی شما دوستان،به خصوص کامران و هومن عزیز!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 180106
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

((کامران و هومن،ستاره های زندگی))
دوستتون داریم خیــــــــــلی زیاد،به چشماتونم خیـــــــــلی میاد!




عکس!

عکسای ایندفعه کاملا متفاوته.این عکسا رو من از وسایلم گرفتم.امیدوارم خوشتون بیاد.

 

http://upload.tehran98.com/images/dl4dfbyp6ami2rkyjf89.jpg

امیدوارم از آپ ایندفعه و عکسا راضی باشید.بدرود


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت20:27---10 شهريور 1393
سلام عزیزم خوبی من یکی از اقوام کامران و هومن ام البته بچه دختر خاله کامران و هومن میشم و از این بابت خوش حالم از شقایق ثامن یا به قول خودمون کلودیا جون دیگه دورو بر کامران و هومن نپلکه اگه موافقی به کامنتم جواب بده و بگو که فارسیم خوبه یا نه چون مادر من در بچگی در امریکا به دنیا اومده و پدرم هم اسپانیاییه

وحید
ساعت13:08---16 آذر 1391
سلام وبلاکت خیلیییییییییییییییییییییی قشنگه مرسی اگر زحمتی نیسن سر به ما بزن ممنون میشم

Elham
ساعت21:36---30 آبان 1391
آپيم

هلنا
ساعت21:21---27 آبان 1391
اپم


کیمیا
ساعت21:21---26 آبان 1391
سلام من یه وب در مورد کامران هومن دارم خوشحال می شم تبادل لینک کنیم .

الهه
ساعت15:23---26 آبان 1391
سلام لطفا مصاحبه های قدیمی کامران و هومن زمانی که تو بلک کتس بودن بزار.

mmmmmmmmmmmmmmm
ساعت2:43---19 آبان 1391
خیلی خیلی دوست دارم تو همه کس منی

هلنا
ساعت10:31---16 آبان 1391
اپممممممممممم

پروانه
ساعت18:55---6 آبان 1391
راستی مصاحبه ای که هومن توش میگه از عنکبوت میترسه رو هم اگه دارین بزارین

پروانه
ساعت18:42---6 آبان 1391
ویدیو های قشنگی که خودتون از دیدنشون لذت بردین و فکر میکنین خیلی ها ندیدن رو بزار این خیلی خوب میشه

shadi
ساعت15:05---6 آبان 1391
عالیی بود

بهار(عشق 14 ساله)
ساعت3:00---6 آبان 1391
با تشکر از شما
بهار 20
www.kh-paradisal-men.blogfa.com
_____________(¯`(?)´¯)
_____________$(_.^._)$$$$
______________$$$$(¯`v´¯)
_________________(¯`(?)´¯)
_________________$(_.^._)
___$$$$$$$$______$$$$$$$$§
_$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
______$$$$(¯`v´¯)
_________(¯`(?)´¯)
_________$(_.^._) =)
____$____________________$
___$$$____________$_____$$$
____$____________$$$_____$
__________________$


Elham
ساعت21:09---4 آبان 1391
وبتون و دوست دارم
فقط يه سوال :اون عكس كه رو صفحه كامران هومن سوار موتورن رو خودتون درست كردين؟منظورم خود عكس نيستااا...فرم عكسو ميگم
فكر كنم منظورمو فقط خودم فهميدم


anita
ساعت18:34---4 آبان 1391
سلام
ممنون كه خبرم كرديد مثل هميشه عالي بود


anita
ساعت18:33---4 آبان 1391
سلام
ممنون كه خبرم كرديد مثل هميشه عالي بود


لعیا
ساعت15:30---4 آبان 1391
سلام.نمیخواستم بیام اما بازم دلم قبول نکرد اومدم.خیلی بی معرفتین.من حتی اخرین اپ هم کردم حتی واسه خداحافظی هم نیومدین یه سری بزنینواقعا که.عکسا هم خوب بودن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 4 آبان 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فاطمه و ناتاشا